Efektivní představení v jedné minutě

Lámete si často hlavu, jak zaujmout v krátkém čase? Co kdyby jste jeli výtahem s nějakou zajímavou osobností, na kterou potřebujete udělat dojem? Budete mít na představení ztěží jednu minutu, než vyjedete do vyššího patra. Proto si teď společně v jedné minutě shrneme, na co se zaměřit, abyste zaujala. 

Prezentace / obchodní setkání

Pokud se chystáte na obchodně podnikatelské setkání, postupujte podle těchto bodů: 

  • 1
    Představení
    Řekněte své jméno a přijmení, jméno své firmy, a kde se tato firma nachází. (Pokud jste živnostníci v online podnikání, můžete uvést, že fungujete v rámci celé České Republiky, případně dalších zemí).
  • 2
    Čemu se věnuji ve svém podnikání
    Zmiňte, čím se ve svém podnikání věnujete, na čem v současnosti pracujete + přínos pro ostatní, když využijí vašich služeb. Sem můžete přidat krátký příběh o sobě.
  • 3
    Proč zrovna já
    Proč si mají vybrat zrovna Vás, co je Vaše přidaná hodnota a v čem se odlišujete od své konkurence. Přidat můžete konkrétní jméno firmy, se kterou spolupracujete, nebo konečného zákazníka, který Vaši službu či produkt potřebuje.
  • 4
    Co hledám
    Velmi důležitá část. Uveďte svého konkrétního cílového zákazníka či firmu. Řekněte konkrétně ostatním, co hledáte.
  • 5
    Jméno / slogan
    Na konec ještě uveďte své jméno, případně krátký slogan, pomoci kterého si Vás ostatní snadno zapamatují.

Prezentace / Pracovní pohovor

Pokud se chystáte na obchodní setkání s více lidmi, nebo Vás čeká pracovní pohovor, postupujte podle těchto bodů: 

  • 1
    Představení
    Řekněte své jméno a přijmení, (jméno firmy, pro kterou pracujete, a kde se tato firma nachází).
  • 2
    Co mohu nabídnout
    Zmiňte, čím se ve své práci věnujete, na čem v současnosti pracujete + přínos pro ostatní, když využijí služeb firmy, pro kterou pracujete. V případě pracovního pohovoru uveďte, co Váš nový zaměstnavatel získá, když si pro danou pozici vybere zrovna Vás. Co můžete dané firmě nabídnout a v čem se odlišujete od ostatních uchazečů?
  • 3
    Co hledám
    V případě obchodních setkání velmi důležitá část. Uveďte svého konkrétního cílového zákazníka či firmu. Řekněte konkrétně ostatním, co hledáte.
  • 4
    Jméno / slogan
    Na konec ještě uveďte své jméno, případně krátký slogan, pomoci kterého si Vás ostatní snadno zapamatují.