Majáková meditace

Jak s meditací efektivně pracovat

Zajistěte si prostor a čas pro sebe, aby Vás nikdo nerušil. Stáhněte si meditaci do svého mp3 přehrávače nebo telefonu a pusťte přes sluchátka. Nebudou Vás tak rušit vnější vlivy. Po meditaci si nic moc neplánujte, abyste nebyla v časovém presu. Mělo by to nepříznivý účinek na Vaše snažení. 

K nahrávce se vracejte opakovaně, ideálně každý den, po dobu alespoň 21 dní. Váš mozek tak snadněji uvěří a lépe se vám bude daného cíle dosahovat v reálném životě. 

Navoďte si atmosféru

  • Během meditace můžete sedět nebo ležet.
  • Nohy a ruce nechte podél těla, když ležíte. Pokud sedíte, vyvarujte se křížení rukou a nohou.
  • Ujistěte se, že hned po meditaci, nebo těsně před ní, nebudete muset řešit nějakou náročnou životní situaci.

Udělejte si pohodlí, stáhněte nahrávku ve formátu mp3 a vydejte se spolu se mnou do podvědomé krajiny své mysli. Své sny a cíle si za pomoci této meditace můžete ověřovat dlouhodobě.

Podle pocitu, který během ní budete mít poznáte, jestli je cíl, kterého chcete dosáhnout, skutečně z Vašeho srdce. Pokud během meditace ucítíte, že tento cíl není přesně to, po čem ve svém životě toužíte, ale děláte to kvůli druhým, jděte od něho.

Život je Váš a nikdo ho za vás žít nebude. Mějte to na paměti během stanovování svých cílů a snů.